6 czerwca odbędzie się III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji poświęcone Thought Leadership w PR

Grono profesjonalistów z obszaru public relations spotka się 6 czerwca podczas III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji, które odbędzie się w Hotelu Bristol w Warszawie. Tematem tegorocznej edycji forum jest podejście Thought Leadership oraz jego wykorzystanie w budowaniu strategii komunikacyjnej.

Trzecia edycja Forum Dyrektorów PR i Komunikacji stawia przed specjalistami pytania dotyczące aktualnych strategii public relations oraz wykorzystania nowoczesnych narzędzi w budowaniu spójnego wizerunku marki. Wśród zagadnień poruszanych podczas forum znajdą się między innymi:

·         wykorzystanie potencjału nowych mediów i influencerów,

·         prowadzenie międzynarodowych kampanii opartych na human stories,

·         kampanie i programy edukacyjne reagujące na aktualne problemy społeczne.

Eksperci przedstawią inspirujące case studies, a także wezmą udział w panelu dyskusyjnym dotyczącym wykorzystania potencjału mikroinfluencerów, którzy są obecnie jednym z wiodących kanałów komunikacji największych, światowych marek z klientami.

W gronie prelegentów znajdą się przedstawiciele takich marek jak Microsoft, PayPal, Uber, Intel, Grupa Allegro, KGHM Polska Miedź, Alior Bank, Tauron Polska Energia, a także organizacji Rak’n’Roll oraz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Partnerem tegorocznej edycji Forum Dyrektorów PR i Komunikacji jest agencja CluePR, która specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, nowych technologii i finansów dla globalnych marek.

Nasza agencja została partnerem Forum, ponieważ bliska nam jest idea wyrównywania wiedzy branżowej z obszaru komunikacji i dzielenia się najlepszymi praktykami z digitalu i PR. Dyskusja o wiodącym trendzie współpracy z influencerami, którą podejmujemy w panelu to dla nas szczególnie interesujący temat, gdyż na co dzień realizujemy z nimi kampanie zasięgowe w regionie CEE. Ciekawi nas również strategia komunikowania nowych technologii wobec coraz bardziej świadomych konsumentówmówi Alicja Wysocka Świtała, Managing Partner Clue PR.


Więcej szczegółów oraz formularz rejestracyjny znajduje się na stronie wydarzenia.

Organizator: Blue Business Media

 

Partner wydarzenia: Clue PR